Bakgrund

tisdag 21 augusti 2012

Tunnor för tvätt och sopor



Dom här två tunnorna har jag gjort till butiken som jag delar med Fransförlängning i Dalarna. Det blir snyggt med en tvätt- och en soptunna under handfatet i badrummet.

Tunnorna görs på beställning i valfritt utförande. Du kan välja bottenfärg och textfärg.

Pris 1 tunna: 399:-
Pris 2 tunnor: 700:-

Just nu rinner det en del vatten under broarna. Jag har ett jättespännande samarbete på gång med en person som ni kommer att få veta mer om under hösten. Har även en del andra saker på gång. Jag trivs när det rör på sig och händer saker. Önskar dig en toppendag!

Kram/Veronica

PS Beställningar på tunnor görs till ljusarumidalarna@gmail.com. Ska tunnorna fraktas tillkommer fraktavgift på  175:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad