Bakgrund

fredag 8 juni 2012

Måttsticka till Selma



Här får ni se en bild på en måttsticka som levererats till en liten Selma. Växer i rasande fart... längre än hela brädan snart står det skrivet efter brädans kant. 


Måttstickor görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 399: -


Fredag idag men ingen Let's Dance med flickorna ikväll. Hoppas på en tidig kväll så jag kan fortsätta med ljudboken jag lyssnar på just nu, När ljuset släcks. Jag som tycker väldigt mycket om självbiografier tycker att den här faktiskt är mycket bra. Trots att jag egentligen inte är förtjust i varken Hedman eller fotboll. Men livsöden är alltid spännande, och alla har vi vår egen bok. 


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad