Bakgrund

måndag 18 juni 2012

Dopbräda till Alexis



Nu är sommaren här.. plocka blommor och bär... gå på stranden och vara nästan som man är... 

Ja nästan så :) Det där med stranden verkar dröja (alla fall för min del) men annars så... Barnen har haft ledigt ifrån förskola och fritids idag så vi fick lite smak på sommarlov på riktigt. 

Jag tycker det är rätt skönt att ta dagen som den kommer. Att ta sig tid att lyssna på vad dom små har att säga. Att se det dom ser och att inte stressa. Idag käkade jag och dom minsta lunch ute på en kvarterskrog efter att dom följt med mamma på "jobb" och hälsat på några underbara barn som jag fått privilegiet att lära känna. Och det är så skönt att bara ta sig tid. Att kunna strunta i klockan och att bara få va. 

Den här brädan ska ges som en doppresent. Var det inte en fantastiskt fin dikt? Den gick rakt in i mitt hjärta ... 

Trots att vi bor så många mil ifrån varandra
Vill jag vara den som träffar dig mer än andra

Detta gör mig oerhört glad
Trots att vi ej bor i samma stad

Vi är glada för att vi fick vara med och dela din dag
När du döptes var vi med, hela familjen och jag

Vi önskar dig kärlek och lycka i ditt liv
Och att vi tillsammans får spendera mycket tid

Kram/Veronica

PS Brädor görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 375:- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad