Bakgrund

fredag 8 juni 2012

Canvastavla – Önskan



Fredag igen, veckorna går fort. Nästa vecka står skolavslutningar för dörren. Idag möttes vi av sol. Man längtar extra mycket nu, när man vet att man nallar på sommarmånaden, efter soliga dagar. Ligga och slappa i en solstol, bada, plantera blommor, äta ute på altanen och bara vara... Men imorgon ser det ut som att regnet vänder åter. 


På bilden ser ni en canvastavla med den vackra dikten Önskan... 



Önskan
Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig vänner i rikligt mått
och vänner att lita på.
Av: Peter LeMarc



Canvastavlorna görs på beställning med valfri text, pris: 550:- Maila ljusarumidalarna@gmail.com. 


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad