Bakgrund

söndag 18 mars 2012

Canvastavla – Du är allt till Ulrika och Per





Här får ni se en tavla som äntligen blivit klar till en kvinna med en ängels tålamod (hon har väntat länge :). Dessa gifte sig i Sundborns kyrka för några år sedan nu. Hoppas att detta blir en fin påminnelse om deras stora dag och hoppas att dom får ett långt och lyckligt liv tillsammans.

I "botten" ligger den fina sången "Du är allt".

Canvastavlorna är 30x30 cm och görs på beställning, pris: 550:- Beställningar kan mailas till ljusarumidalarna@gmail.com.

Hoppas att ni haft en härlig helg?! Vi har inte gjort så många knop i helgen. Varit hemma och städat och rensat. Hunnit med en shoppingtur, filmkväll (vi såg läskiga men fantastiska Mio Min Mio – jag och fyra små barn satt på rad med händerna knutna i varandra) och en fikastund på Kupolen med två av barnen.

Jag har hunnit ägna mig lite åt att måla och pyssla. "Vår" Panduro på Kupolen sålde ut den gamla sortens lyckopåsar (ni vet när man köper en påse med blandat innehåll för en femtedel av värdet som ligger i, men man vet inte vad man får) så jag köpte tre stycken. Jag och barnen har scrappat, gjort collage och vikt små hjärtaskar i styv kartong. Pyssla är livet :)

Nu ser jag fram emot måndag igen, ny vecka och nya utmaningar.
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad