Bakgrund

onsdag 20 oktober 2010

Lite nya brädor



Vad vore jag – utan dina andetag sjunger Kent så vackert i sången. Och det kan ju stämma in på många personer. Kärleken, barnen eller familjen. Sådana här brädor gör jag på beställning. Den här har jag däremot inte gjort ifrån en beställning, utan tänkte hänga den på väggen i vårt sovrum.

Om man vill beställa en sådan går det bra att maila:
veronicis@hotmail.com.
Pris: 249:-

De lite mindre brädorna (ca 22x5 cm) har jag skrivit God Jul och Merry X-mas på. Ja, jag erkänner, jag är en riktig julnörd. Helst hade jag velat pryda hemmet med granriskransar och lyssna på "Driving home for Christmas" redan nu. Men vi är ju fler som bestämmer i det här huset.

För beställning, maila:
veronicis@hotmail.com
Pris: 69:-

Idag ska jag ge mig på att fylla en zinkkruka med mossa, ljung, äpplen och ljus. För att stilla min jullängtan kanske.

Sen kommer Stefan för att titta på den sista elen som ska dras där vi byggt ut. Och idag blev Jeppe erbjuden ett nytt jobb. Spännande.

Hoppas att du har en fin dag !
Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad