Bakgrund

söndag 17 oktober 2010

En bräda och en liten Adam




Helgen har bjudit på många roliga aktiviteter. Vi har ägnat åt oss kantarellplockning, badhuset, danslektioner och lekparken. Vi har även träffat syster med barn och Wilma har sovit en natt hos morfar. Idag lyckades han tappa bort henne på Ica Maxi. Men jag tror inte det var så allvarligt, för båda vred sig av skratt när dom skulle berätta om det. Men dom fick i alla fall ropa efter morfar i högtalarna, och berätta att Wilma väntade i kundtjänst. Det tyckte min lilla busunge var riktigt Lattjo lajban.

Och idag har Micke och Tina hälsat på. Med sig hade dom lilla Adam. Han är väl för söt.

Nästa helg ska jag och Jeppe sjunga på Adams dop. Prins Noel heter sången, visst är den fin.


Den här brädan är klar. Hoppas att det blir en bra present. Jag vet att ni är några stycken som väntar på brädor, men nu är jag på gång :) Återkommer med fler inlägg om det imorgon.

Tills dess önskar jag er alla en skön fredag.

Kram/Veronica

4 kommentarer:

  1. ..danslektion! Jag tror bestämt att eran dotter går tillsammans med våran A på dans?! Söndagar kl 11.20?! danssrudion?
    Tyckte din karl såg bekant ut..minns honom lite svagt från när du överlämnade våran dösskylt.

    Är jag helt ute och cyklar?!

    SvaraRadera
  2. Hej ja men eller hur då är det vi :)

    Jag har inte sett dig där, å andra sidan är det ju alltid så mycket folk och vi brukar släppa av Wilma och sen gå en tur på stan. Tycker din lilla tjej också att det är roligt? Wilma tycker att det är jätte kul!

    SvaraRadera
  3. ..haha.. min lilla tjej är den enda pojken i dansgruppen ;)
    Han har gått sedan han var 3år. Men haft uppehåll nu i 2 terminer. Jag har inte varit där så mågne ggr den här terminen. Mest min sambo som varit dit. Jag har passat på att njuta av lugnet en stund här hemma.. haha..

    SvaraRadera
  4. Haha :) Vad roligt, vilken tuff liten kille bland alla brudar! : )

    Jag förstår hur du menar, vi brukar turas om, det är skönt att få vara den som är hemma och "tar igen sig" i en timme också :)

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad