Bakgrund

onsdag 8 mars 2017

Huller-om-buller-tavla till Elvira






Ännu en dag börjar närma sig sitt slut. För mig blev det en stressig dag. Började morgonen med att kvadda bilen i en krock med ett träd, till bilverkstaden, vidare till en fransförlängning, sen en snabb tur till gymet och sen hem och måla en dopstol. När barnen kom hem så avslutade vi med att göra pannbiffar. Sen blev det bara ett varsitt hörn av soffan. Läsa lite engelska glosor och öva lite multiplikationstabell. 

Jag klagar i alla fall inte på att jag har ett händelselöst liv :) Men imorgon hoppas jag på en lugnare dag. Den ser nästan ut som idag men jag kommer förhoppningsvis slippa tappa kontrollen över bilen i halkan. Det var en otäck upplevelse och jag är ändå glad att det bara var materiella skador. Bilar går att laga. 

Till helgen kommer våren står det i tidningarna... Har nog aldrig längtat så mycket efter vår som i år. 

På bilden en huller-om-buller-tavla till en liten Elvira. Tavlorna görs som vanligt på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. 

Kramar till er alla <3 p="">



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad