Bakgrund

tisdag 17 januari 2017

Huller-om-buller-tavla till Sixten




Det har inte duggat tätt mellan inläggen senaste åren. Det beror på att jag gjort en massa andra roliga saker men saknar nu skapandet och kommer att börja uppdatera mer frekvent igen.

Mina följare har dock funnits kvar och ovan en tavla till Sixten. Han fick en huller-om-buller-tavla i storleken 30x30 cm med ett urval av ord som passade honom. Tavlorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris 550:- exkl frakt. När du gör din beställning behöver jag
• Barnets förnamn
• Ev mellannamn
• Ett urval av ord till barnet (annars väljer jag själv ord som passar alla barn), ca 12-15 ord
• Leveransadress

Plus vanligtvis
• Födelsedatum (ev klockslag)
• Vikt
• Längd
• Dopdag (ev kyrkans namn) som jag textar på tavlans kanter

Det kommer att tillkomma en del nya produkter under det här året. Mer om det i inlägg som följer.

Kramar till er alla/Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad