Bakgrund

lördag 28 januari 2017

Handskrivna bröllopsinbjudningar och menyer


Nyhet också för i år är att jag kommer att ta åt mig jobb inför bröllop. Det kan vara en personlig inbjudan, meny, placeringskort, kuvert, skyltar etc. Det kan vara hur stort eller litet du vill. Jag kommer att arbeta både med pensel och dator och du väljer själv vilka texter som ska finnas med.

Sedan får du välja om du vill ha en digital högupplöst fil, alternativt att jag levererar utskrifter till dig i valfritt antal ex. Eftersom detta är jobb som är individuellt inför varje bröllop (vilket paket och vilken leverans du vill ha) så skickas en offert innan jag sätter igång och beställningen är specificerad.

Du väljer själv bottenfärg (eller vitt) samt om du önskar en klassisk kalligrafi eller som ovan, den moderna kalligrafin jag textar tavlor med.

Kram/Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad