Bakgrund

måndag 1 april 2013

Påskledighet




























Jag tror att vi faktiskt har hunnit träffa alla släktingar vi har under den här påsken och förra helgen. Det har varit god mat, mycket skratt, trevliga samtal, lek med barnen och vi har träffat även dom som vi träffar mer sällan. Nu känner jag mig fulladdad av alla positiva energier det ger, att få vara med dom som man älskar och som älskar en tillbaka. 

Lite bilder från visiten hos svärmor ovan, alltså barnens farmor. Hon har så gudomligt fint hemma så det är som en dröm att röra sig hos henne och Björn. 

Tack finaste familjen för en underbar påsk! Nu ska jag svara er som mailat under helgen. 
Kramar/Veronica

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder! Och vad mysigt ni haft det!

    Kramar / Adams Family

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad