Bakgrund

söndag 7 april 2013

Canvastavla till Julius




Idag döps en liten Julius (så fint och lite ovanligt namn). Han har fått en canvastavla i doppresent, som är 30x30 cm. Den är monterad på en lite blåaktig botten som framgår lite dåligt av dessa Iphone-bilder (som det för övrigt snart är slut på, nu när jag fått kameran att fungera igen). 

Den vackra dikten heter Önskan

Jag önskar dig inte guld, mitt barn
ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig vänner i rikligt mått
och vänner att lita på.

Så vackra ord! Canvastavlor 30x30 cm görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 550:- (exkl frakt 60:-). 

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad