Bakgrund

måndag 12 mars 2012

Dopbräda till Alva


Satt med vår finaste Jonna idag när hon kommit hem ifrån skolan och bläddrade i kalendern. Loven, planeringsdagarna och studiedagarna avlöser varandra här på vårkanten och jag tror hon sa att hon hade 56 skoldagar kvar tills årets skolavslutning.

Tiden springer så snabbt iväg. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Är det för att vi fyller dagarna med så mycket aktiviteter så man inte hinner stanna upp. Jag vet faktiskt inte. Och i ärlighetens namn så fick dessa månader och veckor gärna gå fort för nu väntar den bästa tiden på året. Våren och försommaren.

På bilden ser ni en dopbräda till en liten Alva.

Dopbrädor görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 375:- (exkl ev frakt 48:-)

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad