Bakgrund

onsdag 7 december 2011

Tillskott i vardagsrummet


Det har gått ett tag sedan sist igen. Vi hinner avhandla sjukdomar och födelsedagar på löpande band. Med en sådan stor familj som vi är så är det nästan alltid någon som inte är helt kry vid den här tiden på året.

Jag har hunnit fylla 31 också och hade en mysig dag och kväll med dom närmaste. Min bästa vän Helena har hunnit fylla 30 också så jag fick hälsa på henne i Stockholm.

Förra veckan installerades en kamin här hemma. Vi har övervägt det under flera år av flera anledningar. Vi har direktel i huset och det känns tryggt att ha ett annat alternativ. Mer snällt mot vår jord och vår plånbok också :)

För att inte tala om vilket mys det är.. Den brinner så fint när mörkret lägger sig utanför dörren.

Idag kommer det fler bilder, bland annat har jag en ny växasäng till salu. Det kommer även inom närmaste dagarna ett skrivbord i jugendstil och en sänggavel som är 160 cm. Går bra att maila eller ringa för en reservation (ljusarumidalarna@gmail.com eller 076-322 31 35).

Kram/Veronica

1 kommentar:

  1. Så snyggt den passar in där! Gillar väggen med liggande panel. En sådan vägg vill jag har i sovrummet.

    Vi bytte ut vår gamla kamin mot en Contura med täljstenstopp. Eldar i den varje dag så här års. Riktigt mysigt!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad