Bakgrund

fredag 9 december 2011

Sänggavel 180 cm





Jag kommer från och med nästa år att starta ett nytt spännande samarbete med dom här tjejerna på Fransförlängning Dalarna. Så fort allt är klart så kan jag berätta mer om det. Jag ser fram emot det och att få berätta för er om det. Fransförlängning Dalarna drivs av tre drivna tjejer som är fantastiskt duktiga och ambitiösa. Tror att 2012 kommer att bli fantastiskt roligt!

Den här gaveln står nu hemma hos gulliga Marielle som gör mina fransar i företaget ovan. Hoppas att det blev bra Marre.

Har en sänggavel till hemma som finns till salu, klicka här för att titta på den.

Nu önskar jag er en härlig helg!
Kram/Veronica

PS Jo jag vet att golvlisten måste målas : ) Den har liksom inte synts när soffan stod där förut. Men nu är det dags att börja pensla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad