Bakgrund

söndag 2 oktober 2011

Dopbräda till Ellen





När jag inte syns här på bloggen så betyder det att jag håller på med andra saker så klart :) Jag jobbar ju med barn på olika sätt och den här veckan har jag fått vara med om många saker. Det är det bästa jobbet man kan ha. Men man "slutar" samtidigt aldrig. Det är inget 7-16 jobb där man lägger jobbet på hyllan när man slutat. Ingen dag är den andra lik.

Jag har ju några barn boendes hos mig, men mentalt så snurrar dom ständigt också. Men det finns inget jag hellre skulle göra. Det är helt fantastiskt roligt, utmanande, varmt och spännande.

I helgen har vi dessutom fått barnvakt till dom små under helgen, så vi har koncentrerat oss på dom "stora" barnen.

Hoppas att du också haft en härlig helg! Imorgon – ny vecka och nya utmaningar!

Dopbrädan var en present till en liten tjej som döptes idag, hoppas att det blev en uppskattad present!

Brädorna görs på beställning, pris 375:- Maila uppgifter till ljusarumidalarna@gmail.com.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad