Bakgrund

måndag 3 oktober 2011

Canvastavla 30x30 cm





Jag kan inte annat säga än att jag har ett spännande jobb, ingen dag är den andra lik. Och mer än så kan jag inte säga om mina jobb med barn och ungdomar :)

Däremot så kan jag berätta om målandet och bloggen. Jag tror och hoppas att jag har fått ordning på formgivningen igen. Det blev nåt knas under gårdagen när jag tryckte på för mycket knappar (man ska aldrig ge sig på sånt där) men nu är det återställt. Jag vet att en del av er har fått svårt att komma in på bloggen senaste dagen, men nu ska det nog funka bättre. Och nu är sökfunktionen tillbaka. Jag klarade mig inte en dag utan den själv.

Ni har väl sett här i högerspalten, ganska högt upp, att ni kan söka? Jag själv söker där hela tiden när jag letar priser, inlägg och bilder. Då kan man bara skriva "växasäng" och klicka på sök. Eller "canvastavla" eller "spegel" eller vad man nu är ute efter.

Den här canvastavlan har blivit klar till Andreas och Susanne. Känner ni igen den fina Kärleksvisan av Sarah Dawn Finer. Canvastavlorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 550:-

Kram/Veronica

2 kommentarer:

  1. Så vackra tavlor och ting du skapar, mycket imponerande! :) en sak jag undrar över är vad du använder dig av när du får dit den "yttre" texten på tavlan? Är det på frihand, någon slags schablon eller tryckbokstäver? Och har du något bra tips om vart man kan hitta just tryckbokstäver? Letar mig tokig efter det.. Tack för en inspirerande blogg. :)
    Kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Hej Josefin, det är min egen handstil! Tack för din fina kommentar! Roligt att du tycker om det jag målar. Öva på skrivstilen så tror jag att du lyckas! Kram/Veronica

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad