Bakgrund

torsdag 9 december 2010

Fler stolar och en bräda











8 pinnstolar med olika budskap blev det till slut. Dom är så charmiga, jag bearbetar Jeppe lite nu för att vi ska hiva ut vårt köksbord och ersätta med ett gammalt träbord och pinnstolar till. Det är så fint tycker jag.

Brädan är en present som Elin ska ge till sin mamma i julklapp. Hoppas att det blir en fin julklapp! Det påminner mig också om att det snart är 16 år sedan jag själv hade kontakt med min mamma. Tur att jag har världens bästa pappa istället! För att inte tala om vilken bra morfar han är!

Det kommer bilder på en del brädor den här veckan, jag vet att ni är några som väntar på att få era julklappar! Jag kommer att hinna med alla beställningar!

Många värmande kramar i kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad