Bakgrund

lördag 3 juli 2010

Marint vardagsrumsbord





Ett vardagsrumsbord som jag har målat färdigt. Det blev med en kompassros och ordentlig patina. Jag är ju – förutom den lantliga, vita, shabby chica stilen – även svag för New England och marin inredning. Tycker även att dom gifter sig bra tillsammans.

På bilden skymtar nya mattan jag köpte häromdagen på Önskehuset (från Nyblom & Kollén, 599:-).


Bordet finns till salu, maila mig på veronicis@hotmail.com vid intresse.


Hoppas ni alla haft en ljuvlig dag med mycket sol och bad. Vi har badat, grillat och haft goda vänner på besök. Micke & Tina väntar smått ("kommer" det inte väldigt mycket barn just nu?), och så sprickfärdig som Tinas mage såg ut så tycker jag att den lille redan borde kommit ut i skrivandets stund.

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad