Bakgrund

söndag 30 april 2017

Modellerade canvas till Wictoria och Lasse




Till ett bröllop på Gotland gjorde jag dessa två canvastavlor. Dom ser lite annorlunda ut och det beror på att dom är modellerade. Jag blir glad när jag får fria händer att skapa tavlor till bröllop. Tanken med dom här tavlorna är att dom ska hänga bredvid varandra. Parets namn och datumet för vigseln på den ena och deras sång på den andra. Jag hoppas att det blev en fin present Lissan. Du är allt (lyssna på Sonjas ord) är en sång jag sjungit på många bröllop. En vacker dag hoppas jag att jag får stå på mitt eget bröllop som brud istället och känna så inför den människan som står framför mig. 

Priset för modellerade canvastavlorna är 800:- (vid köp av två 1 500:- för båda). Beställningar gör du till ljusarumidalarna@gmail.com. Snart börjar min högsäsong med bröllopstavlor så vet du med dig att du ska beställa en present till en vigsel i sommar så var gärna ute i god tid.

Många kramar/Veronica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad