Bakgrund

fredag 28 april 2017

Huller-om-buller-tavla till Lilja







Idag har det varit en bra dag. Känns som att det är en del förändringar på väg i livet, och det känns välkommet och jag ser fram emot alla överraskningar som livet faktiskt ger. Inte alltid känns det som en enkel väg, men varje dag går man likväl framåt med nya insikter och lärdomar. Mina rädda tankar visar mig en hotfull värld. Mina kärleksfulla tankar visar mig en kärleksfull värld.  

Så idag har varit på salongen och plockat med ögonfransar. Det blir många spännande möten med människor. Och varje människa jag möter har något att lära mig. Som Kay Pollak säger, kan du peka ut en enda människa du mött som inte lärde dig något om dig själv. Jag kan det i alla fall inte.

Till något helt annat, en huller-om-buller-tavla till en liten Lilja. Såklart fick hon en lilja målad på sin tavla, och en mängd ord som passade henne. 

När du beställer huller-om-buller-tavlorna så behöver jag 12-15 ord, barnets namn (plus ev andranamn), födelsedatum (plus ev klockslag), vikt och längd. Vill du ha något särskilt, ett band runt tavlan, eller rosa/blåa detaljer, en "Babblarna" eller liknande, så skriv med det också. Tavlorna i 30x30 cm kostar 550:- exkl frakt och beställningar görs till ljusarumidalarna@gmail.com. Kom ihåg att skicka med leveransadress. Leveranstid ca 8 dagar. 

Många kramar, var rädda om varann <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad