Bakgrund

torsdag 14 februari 2013

Canvas 30x30 cm till Linnéa och Elias












En canvas som får vara en symbol för kärlek idag på Alla hjärtans dag. Vi har inga storartade planer men på något sätt ska vi bry oss om varann lite extra. Och då tänker jag inte bara på min fina Jeppe utan även på våra barn. Kanske blir det hjärtliga småkakor... Vi får se. 

Den här tavlan har den fina dikten som skrevs till ett bröllop. En viss justering gjordes dock, från att "steka pannkakor" till att "göra våfflor". Den justeringen hade jag också behövt göra om det hade gällt mig och Jeppe. 

Skickar massa kärlek till er idag på Alla hjärtans dag och alla andra dagar. Kramas lite extra och visa uppskattning till alla fina runtom dig. 

Kram/Veronica


PS Canvastavlor 30x30 cm görs till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 550:- exkl ev frakt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad