Bakgrund

lördag 15 september 2012

Canvas 50x50 cm – enjoy this moment



Enjoy this Moment
for this moment is your Life

Leva i nuet. Det är inte alltid så lätt. Men att man försöker är nog gott nog. När vi var på semester så insåg jag att där lever man alltid i nuet? Man tänker inte så mycket på framtiden utan det störta bekymret är vilken pool man ska välja och man kan sträcka sig så långt som att fundera vart man ska äta middagen.

Men annars så känner man verkligen... Man känner vattnet, hur havet känns. Man blundar och tänker "låt mig aldrig glömma det här ögonblicket precis nu". Man är med barnen och ser deras lek. Man leker med dom. Tankarna vandrar inte iväg på tvättstugan, räkningarna, handlingen, diskningen och så vidare och så vidare.

Vardagslivet kräver planering. Men man måste finnas här och nu också. Och för min del går det allra bäst med barnen. På tal om det måste jag beställa hem fortsättningen på Munken som heter De hemliga breven från munken som sålde sin Ferrari. 

För er som inte läst Munken som sålde sin Ferrari kan jag bara säga grattis. Beställ hem dom idag, du kommer inte ångra dig.

Kram/Veronica

PS Canvastavlor görs på beställning, maila ljusarumidalarna@gmail.com. Den på bilden är i storlek 50x50 cm. 

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag vill säga STORT TACK! Vilket mästerverk.
    Tavlan anlände igår och den passade perfekt!

    Det är inte fullt omöjligt att jag återkommer med fler beställningar framöver!

    Hälsningar Therese från Göteborg

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad