Bakgrund

onsdag 22 februari 2017

Huller-om-buller-tavla till Måns






Vi har precis återhämtat oss efter en ordentlig sjukperiod här hemma, hej Vabruari. Alla blev sjuka utom... ja, mamma naturligtvis. Det finns nog en högre makt att tacka för det. Det var första gången vi drabbades av vinterkräksjuka och den var inte alls rolig. Vissa av barnen klarade sig med "bara" halsont och feber medan andra fick alla symptom. 

Men nu är vi på benen igen. Jag har gått en utbildning och utbildat mig till Fransförlängare hos mina vänner på Eyelash Extensions. Bor du i Borlänge eller i närheten och vill testa, maila mig så bokar vi en tid. Kommer att göra nyset nu till lärlingspriset 600:- (istället för ca 1 600:-). Det finns lite platser kvar. 

På bilden en tavla som var en doppresent till en liten kille som döptes förra helgen, Måns (så gulligt namn). Han har fått lite ord som passade just honom och en personlig hälsning på ena sidan.

Vill ni beställa huller-om-buller-tavlor så gör ni det till ljusarumidalarna@gmail.com. Jag behöver veta
• Barnets namn (skriv vilket som är tilltalsnamn om du vill ha andranamn med).
• Födelsedag (ev klockslag)
• Vikt
• Gram
• 12-15 ord (jag kan även välja ord som passar till alla barn)
• Ev dopdatum
• Ev personlig hälsning

Pris 550:- exkl frakt. 

Kramar till er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad