Bakgrund

söndag 14 juni 2015

Glad sommar



Clara på F-klassens skolavslutning.

Wilma på 3:ans skolavslutning.

David på 9:ans skolavslutning.


Gabriel (min goa systerson) 1 år




Inläggen har inte duggat tätt på slutet, och det har sina förklaringar. Har nog haft mitt längsta blogguppehåll på år, men livet kom emellan.. Av många olika orsaker har det varit tungt att bära. Förändringar väntar, och nu när saker börjar falla på plats så återgår jag till skapandet igen. Jag ber er alla om förlåtelse för uteblivna svar på mail och telefonsamtal. Med detta inlägg försöker jag starta om på nytt igen, både här och på sätt och vis i livet. 

Kram och med förhoppningar om en glad och varm sommar! /Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad