Bakgrund

tisdag 28 maj 2013

Dopstol till Holger





Om jag skulle summera mitt liv dom senaste 7 månaderna så hade jag kunnat skriva en roman tyngre än en tegelsten. De prövningar vi utsatts för har utan tvekan varit de hårdaste jag någonsin genomgått som människa. 

Samtidigt händer det många väldigt bra saker i allt som skett. Man får inte blunda för allt positivt som också faktiskt pågår och drabbar oss. Och med en god natts sömn och ett gott skratt så kan man se på tillvaron på ett ljusare sätt. Och det viktiga är att vi glider inte isär utan vi sammansvetsas än mer som familj. Jag har mött många nya människor som jag inte träffat om inte det allra värsta hade hänt. Dessa människor inspirerar mig och lär mig mycket. Om mig själv och hur jag ska guida mina vackra underbara barn och ungdomar. 

Men tyvärr är det företaget som blir lidande. Jag gör så gott jag kan och ska försöka ägna kvällen åt att svara er som mailat. 

Här är en dopstol till en liten Holger som döpts. Den fick en stjärna i botten och ett liten blå rosett. 

Dopstolar görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 789:- exkl frakt 150:- 

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad