Bakgrund

måndag 28 januari 2013

A3+ bräda till Mattias och Emma






Fick en så mysig beställning av Emma, hon ville ha en bräda och ge sin man i bröllopspresent. Brädan skulle innehålla hennes bröllopslöften.

Så här står det. Finare löften får man leta efter.


♥ ♥ 

Till Mattias 2012-01-21

Nu när jag ändå står här, vill jag passa på,
att berätta för er alla varför det blev just vi två.

Eller egentligen är det för Dig, Mattias, som jag vill berätta,
varför Du skapar lyckovolter i mitt hjärta.

Mattias, Du är helt fantastisk - Du är vacker, sexig, rolig, smart och snygg.
Att veta att jag ska vandra genom livet med Dig vid min sida gör mig så trygg.

Jag är oerhört stolt över att nu få vara Din fru, Du tar fram det bästa i mig.
Du pushar mig att ta för mig, chansa och våga, mina mål hade varit omöjliga att nå utan Dig.

För snart två år sedan fick vår kärlek ett levande bevis, vår son Frode gjorde entré.
Helt otroligt vad mycket kärlek och glädje denna lilla människa kan ge.

Han ger dock även en del stress, oro och vakna nätter,
och han testar oss ständigt vart vi våra gränser sätter.

Tillsammans klarar vi dock allt, vi är ett bra team Du & Jag.
Som älskare, som vänner och som föräldrar är vi ett oslagbart lag.

Att se Dig tillsammans med vår son är magiskt, ren kärlek och lycka från topp till tå.
Du är en engagerad och fantastisk pappa, utan tvekan den bästa ett barn kan få.

Mattias, jag är så stolt över Dig, för allt Du gör och för den Du är.
En skarp hjärna och ett enormt hjärta gjorde att jag föll som en fura och blev kär.

Både yrkesmässigt och privat ser jag upp till Dig,
en kombination av driv, utvecklingsvilja och förmågan att leva i nuet är något alla borde lära sig.

Min kärlek till Dig kan jag inte riktigt beskriva varken på rim eller i ord,
men Du ska veta att Du gör mig till den lyckligaste kvinnan på denna jord.

Jag älskar Dig.



♥ ♥ 



Kram/Veronica

PS Beställningar på brädor görs till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris (A3+) 550:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad