Bakgrund

tisdag 1 maj 2018

Huller-om-buller-tavla till Wilhelm

Hej, 
Första maj, visst är det skönt? Röd dag i kalendern vilket betyder lovdag för mig och för tjejerna. Men det betyder också att våren är här. En liten stress kan jag känna för nu tycker jag att det går så fort igen. Vintern var otroligt lång i år, då hade tiden gärna fått gått undan, men maj och juni får gärna vara dubbelt så långa. 

Den här tavlan blev en personlig doppresent till en liten Wilhelm. Han har fått ett urval av ord som passar honom, som Värdefull, glädjespridare, charmig och solstråle. Hans födelsedatum, vikt och längd finns på tavlan, samt personliga hälsningar på tavlans kanter. Beställaren ville även ha några blåa symboler på tavlan, i Wilhelms fall blev det blåa hjärtan och babyfötter. 

När du beställer huller-om-buller-tavlor behöver jag förutom barnets personliga uppgifter och din leveransadress 12-15 ord som jag textar. Vet du inte vilka ord du vill ha, så kan jag göra med ord som passar alla barn. Beställningar gör du till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris tavla som nedan 550:- exkl frakt.

Kram/Veronica




Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad