Bakgrund

onsdag 25 januari 2017

Smoothies

Grön smoothie med spenat, citron, ingefära, kiwi och chiafrön. 

Smoothie med hallon, kvarg, blåbär och rödbeta.

Det fanns en anledning till att jag slutade vara personlig i min blogg för några år sedan. Mina trogna läsare och mina närmaste vänner vet varför. I år kanske jag backar i det beslutet och delar med mig lite mer av mig själv och mitt liv. Det har gått några år och jag har fått distans till det som hände mig och min familj. Det kommer aldrig att vara glömt och förlåtet, men det får inte längre stå i vägen för det jag själv vill göra med mitt liv. 

Så idag får ni se lite bilder på smoothies. Mest bara för att dom är väldigt fina och kanske kan inspirera någon annan att köra en omgång med blendern igen. Sen är det ju så fantastiskt roligt att fotografera allt som har med mat att göra. Jag har alltid varit periodare när det gäller smoothies, men just nu är mina barn väldigt positiva till det så då känns det extra kul. Att få i dom en näve med spenat på tallriken är svårare. 

Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad