Bakgrund

måndag 2 november 2015

Canvas till Liam 30x30





Det var längesen jag uppdaterade bloggen nu, detta beror naturligtvis på att jag delvis inte haft tid, men även för att jag målat mindre, och livet har kommit emellan på många sätt. Jag har tagit emot många arga mail och telefonsamtal från kunder som tycker att jag borde ha snabbare återkoppling. Jag kan väl lugnt säga att jag helt klart gjort så mycket jag orkat och kunnat men jag driver inget stort företag med en massa anställda som kan göra jobbet åt mig. Jag har aldrig haft bloggen och Ljusa rum som en huvudsysselsättning, utan tvärt om gör jag många andra jobb samtidigt. Vill också understryka att många kunder varit tvärt om, oerhört förstående. 

Nu har jag en "lucka" i livet, och kommer att måla på under några veckor. Kommer även denna tid att uppdatera bloggen mer frekvent. 

Tavlan ovan är ifrån ett dop som var under sommaren och till en liten Liam. Han har fått en blå rosett och en liten skyddsängel på sin tavla. 

Tavlorna görs på beställning till ljusarumidalarna@gmail.com. Pris: 550:- (30x30 cm exkl frakt). 

Kram/Veronica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad