Bakgrund

måndag 14 januari 2013

Stort vackert jugend-skåp med hönsnät












Har förälskat mig i ett stort ekskåp jag har hemma nu. Men tyvärr tyvärr, som vanligt är vi för många på för liten yta, jag får inte in det hemma hur gärna jag än skulle vilja.

Så det här blir en möbel jag skiljs ifrån med lite sorg i hjärtat.

Skåpet är i mycket fint skick, skulle gissa att det är i Jugendstil (1890-1920) med dom karaktäristiska blommorna på luckorna. Tror att den möjligtvis fått nyare beslag under åren.

Skåpet är tvådelat (kan vara bra att veta om ni hämtar på plats). Övre delen är glaset ersatt med hönsnät. Nedre delen innehåller två utdragbara lådor och ett skåp som öppnas. Nycklar medföljer.

Handtextad i grått
Enjoy this moment for this moment
Is you life

Mått:

Bredd 136 cm
Djup 56 cm
Höjd 197 cm

Finns till salu, pris: 4 699:- Ser helst att skåpet hämtas här i Borlänge, men annars tar vi in pris från Bussgods. Maila ljusarumidalarna@gmail.com eller ring 076-190 82 62.


Kram/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad