Bakgrund

lördag 14 april 2012

Påsken som kom och gick...



Ja just det, påsken kom och gick. Jag var väldigt oförberedd det här året, och ni förstår kanske varför om ni räknar antalet påskägg som jag hade köpt hem som låg och frestade småbarnen i mitt vitrinskåp. Vi har mycket just nu med våra barn. När jag vaknar så tänker jag att "ikväll när barnen somnat så ska jag ta itu med dom där mailen, den där tavlan, de där fakturorna som aldrig blev klart".

Men när klockan är 21:30 och samtliga klädhögar är gjorda så att barnen lätt ska kunna klä på sig med sin egen hög för morgondagen, den sista tvättmaskinen är tömd, diskmaskinen har diskat klart och diskbänken är avtorkad, så är jag så obota trött så jag bara orkar inte mer.

Jag stupar oftast i sängen och somnar innan jag lagt ögonen på kudden. Fast jag ska erkänna att jag nu har fastnat i ett nytt mobilspel. Tidigare var jag väääldigt mycket fast i Wordfeud. Men nu är Rumble det jag kör innan jag somnar. Har ni inte provat, så kan jag varmt rekommendera det. Men det är lika beroendeframkallande som Wordfeud var. På något sätt så tycker jag att det är skönt med dessa mobilspel. Det hjälper mig att för 2 minuter bara inte tänka på något annat. Det rensar mina tankar för en stund : )

Nu ska jag redigera lite bilder på det som blivit målat på slutet.

Många Kramar/Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill lämna en rad, det gör mig så glad